منتدي طلاب جامعة المنوفية
عزيزى الزائر :هذة رسالة إدارية تفيد بانك غير مسجل فى منتدى طلاب جامعة المنوفية فاهلا بك زائرنا الكريم مع تحيات إدارة المنتدى
طلاب جامعة المنوفية
عزيزى الزائر :هذة رسالة إدارية تفيد بانك غير مسجل فى منتدى طلاب جامعة المنوفية فاهلا بك زائرنا الكريم مع تحيات إدارة المنتدى
طلاب جامعة المنوفية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابة*أحدث الصورالتسجيلدخول
" كلمتان خفيفتان على اللسان ، ثقيلتان في الميزان ، حبيبتان إلى الرحمن : سبحان الله وبحمده ، سبحان الله العظيم "....: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم :" من استغفر للمؤمنين والمؤمنات ، كتب الله له بكل مؤمن ومؤمنة حسنة "...." قل لا حول ولا قوة إلا بالله ، فإنها كنز من كنوز الجنة "....من قال حين يأوي إلى فراشه: أستغفر الله الذي لا إله إلا هو الحي القيوم وأتوب إليه. كفَّر الله ذنوبه وإن كانت مثل زبد البحر. " كان الرسول الكريم  إذا  أصبح قال اللهم إني أسألك علما نافعا ، ورزقا طيبا ، وعملا متقبلا"...." من قرأ قل هو الله أحد عشر مرات بنى الله له بيتا في الجنه " "  من قال في كل يوم حين يصبح وحين يمسي : حسبي الله لا إله إلا هو عليه توكلت وهو رب العرش العظيم سبع مرات كفاه الله ما أهمه من أمر الدنيا والآخرة ".... " اللهم إني أسألك العافية في الدنيا والآخرة اللهم إني أسألك العفو والعافية في ديني ودنياي وأهلي ومالي ، اللهم استر عوراتي ، وآمن روعاتي ، اللهم احفظني من بين يدي ومن خلفي ، وعن يميني وعن شمالي ، ومن فوقي ، وأعوذ بعظمتك أن أغتال من تحتي".... قل معى " يارب لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك و عظيم سلطانك " ....................." سيد الاستغفار أن يقول العبد : اللهم أنت ربي ، لا إله إلا أنت خلقتني وأنا عبدك وأنا على عهدك ووعدك ما استطعت أعوذ بك من شر ما صنعت أبوء لك بنعمتك علي وأبوء بذنبي ، فاغفر لي إنه لا يغفر الذنوب إلا أنت من قالها حين يصبح موقنا بها فمات من يومه دخل الجنة ومن قالها حين يمسي موقنا بها ، فمات من ليلته دخل الجنة "

استفتاء حول حضور رامى صبرى الى جامعه المنوفيه

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ramysabry
عضو مميز
عضو مميز
ramysabry

ذكر
كليتك : تجاره
جنسيتك : مصرى
هل تحب منتدانا : نعم
كيف تعرفت على منتدانا : صديق

استفتاء حول حضور رامى صبرى الى جامعه المنوفيه Empty
مُساهمةموضوع: استفتاء حول حضور رامى صبرى الى جامعه المنوفيه   استفتاء حول حضور رامى صبرى الى جامعه المنوفيه Icon_minitimeالسبت مارس 28, 2009 9:10 am

Embarassed يالا يا شباب فين شباب جامعه المنوفيه معانا عاوزين نعمل تواصل جامد بين شباب جامعه المنوفيه والفنان رامى صبرى ارجو الرد على ramysabry_ws@yahoo.com
http://medosabry.mazikaraby.com/portal.htm
sarota
عضونشيط
عضونشيط
sarota

انثى
العمل/الترفيه : الانترنت و الكمبيوتر لكن العمل عاطله و الحمد لله
المزاج : زفت لحمد ما تخلص الامتحانات
كليتك : اداب تاريخ

مُساهمةموضوع: رد: استفتاء حول حضور رامى صبرى الى جامعه المنوفيه   استفتاء حول حضور رامى صبرى الى جامعه المنوفيه Icon_minitimeالخميس أبريل 02, 2009 7:25 pm

ياريت ييجى انا عن نفسى موافقه جدااااااااااااااااااااااااااااا
http://www.menofia.edu.eg/faculty_generalInfo.asp?id=3
منى
عضو فعال
عضو فعال
منى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استفتاء حول حضور رامى صبرى الى جامعه المنوفيه   استفتاء حول حضور رامى صبرى الى جامعه المنوفيه Icon_minitimeالسبت أبريل 04, 2009 7:39 pm

من غير زعل يارمي
انا كل شويه ادخل الموضوع ده واطلع مش عارفه اعلق اقول ايه
بس ممكن اسألك هي الاستفاده من حضوره ايه؟
بجد عاوزه حد من الي بيأد يرد عليا
عشان انا مستغربه اووي
ramysabry
عضو مميز
عضو مميز
ramysabry

ذكر
كليتك : تجاره
جنسيتك : مصرى
كيف تعرفت على منتدانا : صديق

مُساهمةموضوع: رد: استفتاء حول حضور رامى صبرى الى جامعه المنوفيه   استفتاء حول حضور رامى صبرى الى جامعه المنوفيه Icon_minitimeالسبت أبريل 04, 2009 8:48 pm

رامى دة نجم النجوم يا بنتى @@ولو مش عجبك نجيب شعبان عبد الرحيم او عبد الباسط حمودة

شكلك بتحبى الشعبيات مش العالم الراسية
http://medosabry.mazikaraby.com/portal.htm
منى
عضو فعال
عضو فعال
منى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استفتاء حول حضور رامى صبرى الى جامعه المنوفيه   استفتاء حول حضور رامى صبرى الى جامعه المنوفيه Icon_minitimeالسبت أبريل 04, 2009 9:04 pm

مش هو ده النجم يا أخويا وحبيبى فى الله ..النجم هو ابو بكر..النجم هو عمر...النجم هو عثمان..النجم هو على...
النجم هو ابى ذر و ابو عبيدة.. وابى هريرة وياسر وعبد الرحمن بن عوف...

مش الرسول هو اللى قال كده..قال..اصحابى كالنجوم..بايهم اقتديتم اهتديتم...صلى الله عليه وسلم...

وعندنا دلوقت نجوم كتير يتقلدوا ياسيدى علشان متقولش انا فين وهما فين الصحابة...عندك
اخونا فى الله مصطفى حسنى.....وعندك معز مسعود...وعندك احمد
الشقيرى...حتلاقى ياماااا اوى...دول كلهم ..نجوم وشباب زيك يتقلدوا برضه..بس اى تقليد ليهم حتاخد به حسنات...
تخيل بقى الفرق....

وياسلام عليك بقى لو كبرت فى دماغك وقلت اقلد شيخنا محمد حسان مثلا ..ولا استاذ عمرو خالد...تبقى ولد بجد...

عرفت بقى مين النجم اللى يتقلد ولا لا...انت فاهم معنى كلمة نجم غلط....

عايز تبقى نجم يبقى لازم تكون نجم واضح تاخد بايد الناس وتساعدهم على الخير..

هو ده النجم..النجم هو اللى بيهدى..مش هو اللى بيضل..ده جى من اسمه ياخى..نجم..يعنى بينورلك طريقك...
مش بياخدك وينزل بيك لسابع ارض..

مش ربنا قال تعالى..وبالنجم هم يهتدون....

فوق بقى يااخى عايز كده تحس بالمسئولية..وتعرف ان ليك رسالة مادام ربنا خلقك...

وبرضه يارمي مجوبتش على سؤالي
انا مستنيه الاجابه

استفتاء حول حضور رامى صبرى الى جامعه المنوفيه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-